Συχνες ερωτησεις

Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σας.

Γενικές Ερωτήσεις

Τι συσκευές επισκευάζετε;

Επισκευάζουμε όλα τα Smartphone, iPhone, Tablet, iPad, Laptop, MacBook, PC, iMac, Κονσόλες παιχνιδιών και Τηλεοράσεις.

Πόσο καιρό θα πάρει η επισκευή της συσκευής μου;

Στα καταστήματα μας, οι περισσότερες επισκευές πραγματοποιούνται σε μόλις 20 λεπτά και γίνονται μπροστά στα μάτια σας. Όταν πρόκειται για πιο απαιτητικές επισκευές, εξασφαλίζουμε ότι θα παραλάβετε τη συσκευή σας άμεσα, εφόσον τα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα.

Κινδυνεύω να χάσω τα δεδομένα μου;

Στόχος μας είναι να παραμείνουν ανέπαφα τα δεδομένα σας, εκτός και η επισκευή απαιτεί την αφαίρεσή τους. Αυτό είναι συνήθως απαραίτητο σε περιπτώσεις που η συσκευή σας έχει βραχεί ή έχει κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό.

Τι ανταλλακτικά χρησιμοποιείτε;

Χρησιμοποιούμε μόνο γνήσια OEM ανταλλακτικά, όπου είναι εφικτό.

Η συσκευή μου παρουσιάζει πάνω από μια βλάβη. Θα έχω κάποια έκπτωση;

Ναι, προσφέρουμε έκπτωση έως και 100%, σε 2 ή περισσότερες επισκευές που αφορούν την ίδια συσκευή.

Παραλαβή από το Χώρο σας

Υπάρχει κάποια χρέωση για την παραλαβή και την παράδοση της συσκευής μου;

Όχι, εξυπηρετούμε όλη την Ελλάδα με δωρεάν παραλαβή και άμεση παράδοση στο χώρο σας.

Τι πρέπει να συμπεριλάβω με τη συσκευή μου;

Θα χρειαστούμε μόνο τη συσκευή σας και τη συμπληρωμένη φόρμα παραλαβής. Δε χρειάζεται να στείλετε τη συσκευασία ή κάποιο αξεσουάρ.

Πρέπει να συμπεριλάβω και τον κωδικό μου;

Για συσκευές που έχουν κωδικό προστασίας, προτείνουμε να είναι διαθέσιμος ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τη συσκευή σας αφού την επισκευάσουμε. Αν δεν επιθυμείτε να μας τον διαθέσετε, δεν θα είμαστε σε θέση να ελέγξουμε τη σωστή λειτουργία της κάμερας, του Wi-Fi και του Bluetooth.

Χρειάζεστε την κάρτα SIM;

Δεν είναι απαραίτητη για την επισκευή, αλλά χωρίς αυτή δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε πλήρη έλεγχο της συσκευής σας.

Βλάβες που προκλήθηκαν από Υγρασία

Τι να κάνω αν πέσει η συσκευή μου σε νερό ή άλλο υγρό;

Μην ανοίξετε τη συσκευή σας. Καλό είναι να τη φέρετε σε κάποιο κατάστημά μας την ίδια ή την επόμενη ημέρα, καθώς οι πιθανότητες να διορθωθεί η βλάβη είναι μεγαλύτερες. Αν δεν δυνατόν να επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία δωρεάν παραλαβής από το χώρο σας, αφού πρώτα στεγνώσετε τη συσκευή σας.

Η συσκευή μου βράχηκε και ενώ φαίνεται να δουλεύει σωστά, αντιμετωπίζω πρόβλημα με κάποια συγκεκριμένη λειτουργία. Τι να κάνω;

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε, ώστε να κάνουμε διάγνωση της βλάβης.

Πόσο καιρό κάνει να επισκευαστεί μια συσκευή που έχει βραχεί;

Οι επισκευές συσκευών που έχουν υποστεί βλάβη λόγω υγρασίας, παίρνουν 1-3 ημέρες. Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται βεβαίως και από το μέγεθος της βλάβης.

Επισκευές Οθόνης Αφής & LCD

Μου έπεσε το κινητό και δεν ανταποκρίνεται η οθόνη αφής. Τι επισκευή θα χρειαστεί;

Η συγκεκριμένη βλάβη μπορεί να αποκατασταθεί αλλάζοντας μόνο την οθόνη αφής (digitizer), αφήνοντας την LCD οθόνη ανέπαφη.

Πως θα καταλάβω αν έχει υποστεί βλάβη η οθόνη LCD;

Αν η οθόνη σας έχει διαρροή μελανιού, είναι λευκή/μαύρη ή έχει καμένα pixel τότε πιθανότατα το LCD έχει υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη και πρέπει να αντικατασταθεί. Αν δεν είστε σίγουροι, μπορείτε να μας στείλετε μια φωτογραφία της συσκευής σας με αναμμένη οθόνη στο info@yeswefixit.gr και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τη διάγνωση και να σας ενημερώσουμε.

Το σύστημα αφής και το LCD είναι το ίδιο?

Σε κάποιες από τις συσκευές είναι ενσωματωμένα και σε κάποια μοντέλα είναι δύο ξεχωριστά εξαρτήματα.

Άν έχετε κάποια άλλη ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνια